Istoric

Editia a opta: 16 martie - 25 martie 2009 [link]

Datorita caracterului practic, proiectul Business School 2009 a fost construit in mare parte din workshop-uri finalizate cu sesiuni de intrebari si raspunsuri. Acestora li s-au adaugat training-uri, povesti de succes, studii de caz si simularea manageriala oferita de Contrast Management Consulting, partener oficial Business Club. Proiectul a fost axat pe probleme concrete cu care te poti lovi in propria afacere. 



Editia a saptea: 14 aprilie - 23 aprilie 2008 [link]

Business School s-a bazat 100% pe practica, fiind orientat pe experiment. El s-a concentrat pe antreprenorul care dezvolta idei de afaceri, urmarind sa propuna metode ca acesta sa-si dezvolte capacitatea de a conduce un Start-Up, tinand cont ca studentul antreprenor are foarte putina experienta de management. Printre invitati s-au numarat Florentin Banu, Pierre Morlet, Octavian Pleter, Radu Georgescu,Lucian Despoiu,Dragos Manac, Ionut Ciurea, Cristi Francu, Tudor Maxim, Eugen Voicu. Studiilor de caz,training-urilor si discutiilor cu oameni de succes li s-a adaugat simularea manageriala oferita de Contrast Management Consulting, partener oficial Business Club. 



Editia a sasea: 23 aprilie - 16 mai 2007 [link]

Business School s-a desfasurat in 3 etape. Prima etapa a constat in workshopuri despre intocmirea unui plan de afaceri, posibilitati de finantare, negociere si presentation skills. A fost urmata de intocmirea planului de afaceri individual si in final premierea celor mai bune planuri.

Editia a cincea: 9-20 mai 2005

Business School s-a desfasurat in 4 etape. Prima etapa s-a focusat pe pasii necesari dezvoltarii unei cariere de succes, iar cea de-a doua pe training-uri pe teme precum "Team Work" si "Presentation Skills". Au fost urmate de etapa dezvoltarii planurilor de afaceri si in final de premierea celui mai bun dintre ele.

Editia a patra: 4-19 mai 2003

Concursul s-a desfasurat in 4 etape. Prima etapa a constat intr-o serie de conferinte in cadrul carora studentilor li s-au prezentat pasii necesari dezvoltarii unei afaceri de succes, a doua etapa s-a focusat pe principalele sectiuni ale unui plan de afaceri, respectiv realizarea si prezentarea acestora.

Editia a treia: 25 noiembrie - 6 decembrie 2002

Structura de 2 module si concursul de planuri de afaceri s-au mentinut. Pe langa training-uri privind intocmirea unui plan de afaceri, au fost prezentate studii de caz oferite de firme de consultanta si audit.

Editia a doua: 19-30 noiembrie 2001

Proiectul a fost structurat in doua module. Primul modul a constat intr-o serie de discutii libere intre studenti si invitati. Pe parcursul celui de-al doilea modul, participantii au construit un plan de afaceri, premiul de 400 de USD fiind acordat celui mai competitiv plan.

Prima editie: 27-30 octombrie 2000

Proiectul si-a propus sa prezinte studentilor o imagine reala a mediului de afaceri romanesc si sa ofere, in acelasi timp, posibilitatea de dezvoltare a spiritului antreprenorial. Dintre cei 200 de aplicanti au fost selectati cei mai buni 25 studenti carora li s-au prezentat pasii realizarii unui Business Plan.